Salaris- / HR administrateur

Jouw uitdaging

Jij pakt de salarisadministratie en de administratieve handelingen rondom het HR proces op van verschillende locaties. Hoe je dat doet? Dat is aan jou. Je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om hier jouw draai aan te geven. Een mooie stap in je carrière! Ook mooi aan een parttime baan als administrateur: de afwisseling. Je verwerkt de salarissen van collega’s die in de binnen- en buitendienst aan nationale of internationale projecten werken en je voert de bijbehorende administratieve handelingen uit.

Jij verzorgt van A tot Z de salarisadministratie. Van het verzamelen van alle nodige informatie uit werklijsten, gegevens van de Belastingdienst en HR tot het toepassen van de geldende wet- en regelgeving. Daarbij maak je gebruik van een speciaal ontwikkelde SAP-omgeving. Nauwkeurig controleer je onder meer pensioen- en heffingsberekeningen. Voor de digitale verwerking gebruik je de salarissoftware van AFAS. Daarnaast verwerk je mutaties en draag je zorg voor de administratieve afhandeling hiervan. Hierbij kun je denken aan het opstellen van een arbeidsovereenkomst of bevestigen van een wijziging.

Onze open en ongedwongen sfeer maakt het je makkelijk om informatie te verzamelen. Andersom weten collega’s jou te vinden voor uitleg in jip-en-janneketaal, bijvoorbeeld over hun salaris. Wil je af en toe thuiswerken, omdat je dan beter kunt focussen op bijvoorbeeld controleberekeningen? Prima! Als je maar zorgt dat je de maandelijkse deadlines haalt. En je extra inzet tijdens de piekmomenten kun je natuurlijk compenseren op de rustige dagen.

Wie ben jij

Wij zoeken géén schaap met vijf poten. Daarom hebben we geen lijst met functie-eisen. Het belangrijkste is dat jij enthousiast wordt van deze vacature en zelf mee bepaald hoe de invulling eruit komt te zien. Denk je dat jouw profiel en interesses goed aansluiten bij wat je gaat doen? Dan komen we graag met je in contact.

Wat wij bieden?

Waarom je voor ons kiest? Aangezien je al bent gestart met lezen, hebben we jouw interesse blijkbaar al gewekt. Supertof! En die interesse willen we vasthouden. Oók als je eenmaal bij ons werkt.

Bij ons vind je het beste van twee werelden. Je komt te werken voor verschillende merken van VINCI Energies. De kansen jezelf uit te dagen liggen voor het oprapen. Ondernemen, verantwoordelijkheid en projecten met serieuze impact: bij ons vind je het allemaal.

Tegelijkertijd voelt de organisatie heel lokaal aan. Hoe dat komt? Je bent werkzaam voor een business unit. Dat is je thuisbasis. Een plek met een sterk teamgevoel, waar geluisterd wordt naar jouw ideeën en waar iedereen elkaar persoonlijk kent.

Naast een goed salaris bieden we je een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden en opleidingsmogelijkheden. Daar vertellen we je graag alles over in een persoonlijk gesprek.

Alvast een sneak peek:

 

  • Flexibele werktijden
  • 28 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Een aantrekkelijk aandelenspaarplan met gratis bonusaandelen (onder voorwaarden)
  • Aanvullende cursussen of opleidingen in je vakgebied

Meer weten?

Voor meer informatie, neem contact op Eline Bierens

Tel. 06-40096331 of e.bierens@actemium.com